Toe­ge­voeg­de waar­de

Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luis­tert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024
Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Stap­pen­plan: Hoe wor­den mijn me­de­wer­kers klant­ge­rich­ter

Het stappenplan – Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter? Concrete handvatten hoe je medewerkers klantgerichter maakt.


Customeyes 30 november 2023
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klant­waar­de ver­gro­ten: 4 stap­pen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023
Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Re­la­tiema­na­ger: creëer suc­ces door meer waar­de

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 04 juli 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klant­te­vre­den­heids­on­der­zoek uit­voe­ren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Mei Lin Parisius 04 mei 2023