Loyaliteitsanalyse

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)? Leer hoe deze eenvoudige metriek bedrijven inzicht geeft in klanttevredenheid en aanbevelingen.


Georgine Adriaansen 14 januari 2025
Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit? Tevreden klanten zijn namelijk niet automatisch loyale klanten.


Michiel de Snaijer 07 december 2023
Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor: Investeren in klantenbinding en klantloyaliteit biedt u de zekerheid die u zoekt. Maar hoe pakt u dit aan?


Customeyes 26 september 2023
NPS meting

NPS meting

NPS meting: wat zijn de voor- en nadelen van een nps meting in B2B?


Niels Dekker 21 februari 2023
NPS: wanneer kies je ervoor?

NPS: wanneer kies je ervoor?

De NPS is een populaire klantenonderzoeksmethode. Maar niet voor iedere vraag geschikt. Benieuwd of hij past bij jullie vraag?


Customeyes 14 februari 2023