Kwaliteit

Nieuwe ‘Generiek Kompas’ 2024: Wat betekent dit voor de zorgpraktijk?

Nieuwe ‘Generiek Kompas’ 2024: Wat betekent dit voor de zorgpraktijk?

Alles wat je moet weten over het nieuwe Generiek Kompas. Leer hoe de overgang verloopt en wat dit betekent voor de zorgsector en cliënten.


Nienke van Stralen 16 januari 2025
Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Hoe beïnvloeden stijgende opleidingsgraad en digitale vaardigheden ouderenzorg? Leer hoe deze trends het cliëntervaringsonderzoek beïnvloeden.


Customeyes 04 april 2024
Hoe beïnvloedt u de kwaliteitsperceptie van uw klant? [video]

Hoe beïnvloedt u de kwaliteitsperceptie van uw klant? [video]

Het kwaliteitsoordeel van je klant wordt bepaald door de relatie die de klant heeft met je organisatie.


Customeyes 29 november 2019
Kwalitatief onderzoeksbureau inhuren: waar moet je op letten

Kwalitatief onderzoeksbureau inhuren: waar moet je op letten

Kwalitatief onderzoek - hier moet je op letten als je een bureau inhuurt.


Judith van Kerkhof 19 juni 2018
Waardebewuste zorgorganisaties presteren beter

Waardebewuste zorgorganisaties presteren beter

Het is een veel besproken onderwerp binnen de gezondheidszorg: de waardebewuste zorgorganisatie. Wat zijn de belangrijkste eigenschappen van zo een organisatie?


29 oktober 2009