Klantwaardemodel

Het klantwaardemodel in de IT-sector

Het klantwaardemodel in de IT-sector

Ontdek hoe het klantwaardemodel IT-bedrijven helpt om klantbehoeften beter te begrijpen en waardevolle relaties op te bouwen. Het biedt praktische tips voor het optimaliseren van klantgerichtheid.


Hans Hylkema 15 juli 2024
Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 04 juli 2023
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022
Klanttevredenheidsmodel – de basis voor inzicht in klanttevredenheid

Klanttevredenheidsmodel – de basis voor inzicht in klanttevredenheid

Klanttevredenheidsmodel - Als je klantrelaties wilt verbeteren aan de hand van klanttevredenheidsonderzoek, dan heb je dit model nodig.


Hans Hylkema 11 mei 2022
Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 02 mei 2022