Klantwaarde

Het klantwaardemodel in de IT-sector

Het klantwaardemodel in de IT-sector

Ontdek hoe het klantwaardemodel IT-bedrijven helpt om klantbehoeften beter te begrijpen en waardevolle relaties op te bouwen. Het biedt praktische tips voor het optimaliseren van klantgerichtheid.


Hans Hylkema 15 juli 2024
Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde kan meerdere betekenissen hebben. Meestal wordt klantwaarde als een financiële waarde uitgelegd. Maar er is een interessantere benadering.


Niels Dekker 02 november 2023
Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Wat is klantwaarde nu eigenlijk? Klantwaarde betekent de waarde die door de klant ervaren wordt. Benieuwd hoe u daarmee uw succes vergroot?


Michiel de Snaijer 31 oktober 2023
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023
Drie tips voor een hogere respons van klanten

Drie tips voor een hogere respons van klanten

Een van de meest gestelde vragen bij klantenonderzoek is: hoe verhoog ik de respons? Lees hier drie adviezen die werken.  


Customeyes 04 april 2023