Klant­te­vre­den­heids­on­der­zoek

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

Vi­deo­se­rie – Klan­ten­on­der­zoek: What’s in it for me? – #2 ISO Cer­ti­fi­caat

ISO 9001 is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverleningsprocessen. Een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een belangrijke vereiste.


Sem Kieboom 04 januari 2024
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klant­waar­de ver­gro­ten: 4 stap­pen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en na­de­len van kwa­li­ta­tief on­der­zoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Customeyes 18 juli 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klant­te­vre­den­heids­on­der­zoek uit­voe­ren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Mei Lin Parisius 04 mei 2023
Klanttevredenheidsonderzoek vragenlijst – negen tips

Klant­te­vre­den­heids­on­der­zoek vra­gen­lijst – negen tips

Klanttevredenheidsonderzoek vragenlijst - waarom je een perfecte vragenlijst nooit kant en klaar online zult vinden.


Mei Lin Parisius 02 mei 2023