Klanttevredenheid

Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Hoe werkt de Customer Effort Score (CES) en waarom is het van belang voor klanttevredenheid en loyaliteit? Ontdek het hier.


Georgine Adriaansen 23 januari 2025
Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)? Leer hoe deze eenvoudige metriek bedrijven inzicht geeft in klanttevredenheid en aanbevelingen.


Georgine Adriaansen 14 januari 2025
CX maturity in de IT-sector

CX maturity in de IT-sector

Ontwikkel klantgerichtheid in de IT-sector. Leer hoe het begrijpen van klantbehoeften en het opbouwen van sterke klantrelaties essentieel is.


Hans Hylkema 23 mei 2024
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

ISO 9001 is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverleningsprocessen. Een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een belangrijke vereiste.


Sem Kieboom 04 januari 2024
Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit? Tevreden klanten zijn namelijk niet automatisch loyale klanten.


Michiel de Snaijer 07 december 2023