Klanttevredenheid

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)? Leer hoe deze eenvoudige metriek bedrijven inzicht geeft in klanttevredenheid en aanbevelingen.


Georgine Adriaansen 14 januari 2025
CX maturity in de IT-sector

CX maturity in de IT-sector

Ontwikkel klantgerichtheid in de IT-sector. Leer hoe het begrijpen van klantbehoeften en het opbouwen van sterke klantrelaties essentieel is.


Hans Hylkema 23 mei 2024
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

ISO 9001 is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverleningsprocessen. Een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een belangrijke vereiste.


Sem Kieboom 04 januari 2024
Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit? Tevreden klanten zijn namelijk niet automatisch loyale klanten.


Michiel de Snaijer 07 december 2023
Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde kan meerdere betekenissen hebben. Meestal wordt klantwaarde als een financiële waarde uitgelegd. Maar er is een interessantere benadering.


Niels Dekker 02 november 2023