Klantenonderzoek

Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luistert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024
Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Dit is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek


Hans Hylkema 11 juli 2023
5 tips voor de betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek

5 tips voor de betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek

Zo werk je aan de betrouwbaarheid en validiteit van kwalitatief onderzoek


Michiel de Snaijer 06 juli 2023
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Mei Lin Parisius 20 april 2023
Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Er zijn verschillende methoden die gebruikt kunnen worden om klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.


Mei Lin Parisius 18 april 2023