Klantbewustzijn

Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luistert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024
Drie tips voor een hogere respons van klanten

Drie tips voor een hogere respons van klanten

Een van de meest gestelde vragen bij klantenonderzoek is: hoe verhoog ik de respons? Lees hier drie adviezen die werken.  


Customeyes 04 april 2023
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

Wat zijn de don’t’s van een klanttevredenheidsonderzoek? Hoe maak je van jouw klantenonderzoek wél een succes? Deel 2: De verleiding om je te verliezen in data.


Niels Dekker 03 november 2022
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 1: Te snel een groot en gedetailleerd onderzoek

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 1: Te snel een groot en gedetailleerd onderzoek

Wat zijn de don’t’s van een klantenonderzoek? En hoe zorg je er voor dat jouw klantenonderzoek wél een succes wordt? Deel 1: Te snel een t groot onderzoek doen.


Niels Dekker 27 oktober 2022