Beleving

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Welke barrières om klantgericht te werken komen het meest voor? En wat zijn best practices op dit gebied? Een gesprek met Hans Hylkema en Guido Heezen.


Niels Dekker 08 januari 2018
Targets uit de vorige eeuw

Targets uit de vorige eeuw

Mijn zorgverzekeraar roept sinds 2012 dat zijn klantenservice het meest klantgericht is. Maar de targets van de helpdesk gaan nog over maximale gesprekstijd.


02 maart 2015
Hoe ontstaat klanttevredenheid?

Hoe ontstaat klanttevredenheid?

Klanttevredenheid ontstaat wanneer de kwaliteit van uw product of dienstverlening tenminste overeenkomt met de behoeften en verwachtingen die uw klanten hebben.


24 december 2013
Breng de klant naar binnen en de medewerker naar buiten!

Breng de klant naar binnen en de medewerker naar buiten!

In dit artikel leest u concrete voorbeelden hoe u klantbewustzijn en klantgerichtheid binnen uw organisatie stimuleert.


23 juni 2013