Aan de slag

Nieuw meetinstrument Generiek Kompas opgenomen in het register

Nieuw meetinstrument Generiek Kompas opgenomen in het register

Nieuw meetinstrument Generiek Kompas opgenomen in register – Vanaf 2025 verplicht voor zorgorganisaties om ervaringen van zorgontvangers en mantelzorgers te meten.


Nienke van Stralen 03 april 2025
Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

Hoe zorg je er voor dat jouw klanttevredenheidsonderzoek een succes wordt? Bepaal vooraf je opvolging van de resultaten en betrek alle medewerkers. Lees verder!


Niels Dekker 17 november 2022
Videoserie Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #3 Individuele feedback

Videoserie Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #3 Individuele feedback

Een blog over de voor- en nadelen van anoniem klantenonderzoek en niet-anoniem klantenonderzoek. 


22 mei 2022
Aan de slag met verbeterpunten uit het klantenonderzoek, hoe doe je dat?

Aan de slag met verbeterpunten uit het klantenonderzoek, hoe doe je dat?

De resultaten van het klantenonderzoek bekend. En nu? Het klantenonderzoek is pas effectief als er iets met de resultaten gebeurt. Maar hoe doe je dat?


Customeyes 10 juni 2021