Onze werkwijze uitgelegd
Bekijk het in een filmpje
Wij vergroten de klantwaarde van onze klanten door het verzamelen, analyseren en inzetten van feedback van klanten en stakeholders. Dit doen we niet alleen met cijfers, maar ook met de betekenis daarvan. En bovenal brengen wij organisaties in beweging. Richting de klant.
Maar met inzichten alleen zijn we er niet. We helpen ook om tot een gedeeld inzicht te komen binnen een organisatie en mensen in beweging te brengen. Om uiteindelijk toegevoegde waarde te leveren.
In de loop der jaren hebben we een aanpak ontwikkeld die gegarandeerd succes geeft en de klantresultaten vertaalt naar inzichten die impact hebben.
We gaan echt op reis met onze klanten. We werken met een team dat voortdurend op zoek is naar het WOW-moment bij de klant. Een combinatie van vrijheid en eigen verantwoordelijkheid om te doen wat we allemaal goed kunnen: onze klanten tevreden maken.
Onze werkwijze uitgelegd
Bekijk het in een filmpje
We hebben een aanpak ontwikkeld die gegarandeerd succes geeft
en de klantresultaten vertaalt naar inzichten die impact hebben.
Het formuleren van de reden waarom een klantenonderzoek uitgevoerd wordt is heel belangrijk. Betrek belanghebbenden en collega’s vanaf het begin bij de opzet van het onderzoek.
Het is belangrijk te bedenken hoe u zich als organisatie naar uw klanten toe wilt presenteren. Hoe ziet de vragenlijst eruit? Wordt deze per mail of per post verstuurd?
In deze fase ligt de nadruk op nauwkeurigheid. Belangrijk om bij stil te staan is het niveau waarop u wilt rapporteren en welke resultaten er doorvloeien in de presentatie.
Om echt effect te bereiken met uw klantenonderzoek, is het noodzakelijk dat de inzichten uit het klantenonderzoek omgezet worden naar daadwerkelijke acties. Aan de slag!