Masterclass: Klantgericht werken

Masterclass: Klantgericht werken

Michiel de Snaijer
Masterclass 'klantgericht werken': speciaal voor B2B professionals die willen investeren in het vergroten van de klantgerichtheid.

Customeyes organiseert regelmatig de masterclass ‘Klantgericht werken’. Deze masterclass is speciaal voor B2B professionals die willen investeren in het vergroten van de klantgerichtheid en klantwaarde binnen hun organisatie. Tijdens deze praktisch ingestoken training worden handvaten gegeven die grip zullen helpen geven op de interne én de externe kant van klantgerichtheid. Met als doel: jullie waarde voor klanten te vergroten.

Deze masterclass geeft inzicht in
1. Het verschil tussen klantbewuste en klantgerichte medewerkers.
2. De tactieken voor het creëren van waarde voor klanten én organisatie.
3. De manieren waarop je het klantbewustzijn binnen de organisatie kunt verhogen.
4. De benaderingen tot het verkrijgen van objectief inzicht in de behoeften en wensen van je klanten.
5. De aanpak tot het verankeren van klantgerichtheid in de organisatie.

Deelnemen aan de masterclass
De gratis masterclass is speciaal bedoeld voor B2B organisaties en is beschikbaar voor ongeveer 25 personen. De eerste 25 aanmelders kunnen een plekje bemachtigen in de masterclass. Als de masterclass vol zit, krijg je automatisch een plekje bij de volgende editie. De masterclass ‘Klantgericht werken’ bestaat uit twee onderdelen.

Deel 1: De klantwaarde intern vergroten.
Het eerste deel van deze masterclass staat in het tegen van het bewerkstelligen van klantgerichtheid in je organisatie. Klantgericht werken is voor zeker driekwart een interne opgave. Bij veel organisaties weten managers en medewerkers wat er bij de klant speelt, maar vinden zij het lastig om klantinzichten actief in te zetten. Hier ligt de grootste uitdaging om klantgericht te worden. Tijdens dit deel introduceren wij de ‘Klantgerichtheidsladder’ van Customeyes, zodat jij door middel van deze ladder, stappen kan zetten richting klantgerichtheid.

“Wat ik vooral leuk vind is de manier waarop de sprekers mensen betrekken bij het verhaal” – Justin Smith, De Meeuw Bouwsystemen

Deel 2: De externe kant van klantwaarde
Werken aan klantgerichtheid kent ook een externe kant. Na een korte pauze duiken wij hier in. Gedurende het tweede deel van de masterclass, bespreken wij hoe je de belangrijkste klantverwachtingen kan identificeren en hoe je de organisatie hiermee kan verbeteren. Tijdens dit deel introduceren wij het ‘Klantwaardemodel’ van Customeyes. Dit model wordt gebruikt om nog meer toegevoegde waarde te leveren aan jullie klanten.

Stem je de interne en externe kant van Klantgericht werken goed op elkaar af, dan kun je je klantwaarde vergroten en de markt veroveren met jouw klantgerichte strategie.
De ervaring van deelnemers

Benieuwd naar de ervaringen van voorgaande deelnemers aan dit event? Bekijk dan onderstaande video. Masterclass impressie

 

Zet klantgericht werken in actie
In onze steeds transparantere maatschappij worden klanten veeleisender. Ze verwachten meer toenadering en inspraak in beslissingen. Daarom wordt klantgerichtheid voor steeds meer organisaties belangrijker. Wij bij Customeyes helpen de managers van een organisatie om te gaan met de opgaven rondom klantgericht werken via onderzoek, E-books en trainingen. Benieuwd hoe we dat doen? Neem contact met ons op via welkom@customeyes.nl

Masterclass Klantgericht werken

Michiel de Snaijer Michiel de Snaijer Marketeer LinkedIn